Naar Cape Cod - Reisverslag uit West Yarmouth, Verenigde Staten van Marcia - WaarBenJij.nu Naar Cape Cod - Reisverslag uit West Yarmouth, Verenigde Staten van Marcia - WaarBenJij.nu

Naar Cape Cod

Door: Marcia

Blijf op de hoogte en volg Marcia

15 Juli 2024 | Verenigde Staten, West Yarmouth

Vanmorgen waren we natuurlijk heel vroeg wakker….niet zo gek al je de avond daarvoor al om 20 uur ligt te slapen. Dus de dag begon lekker vroeg, dus genoeg tijd om een verslag te schrijven en even rustig op te starten. We hebben het warempel weten te rekken tot 7 uur, zodat we nog even gebruik konden maken van het ontbijt in het hotel!

Daarna konden we lekker op tijd vertrekken richting Cape Cod, dat zou 3,5 uur rijden moeten zijn. En tussendoor zijn we natuurlijk bij de Walmart gestopt, of nou ja…eigenlijk 2. De eerste was een beetje een flop en het ergste was dat ze geen verse producten hadden. Dus die hebben we bij de tweede gehaald. En ja, de cheeseballs hebben we gezien, maar hebben we lekker overgeslagen. Dat is ons toch echt een beetje te veel van het goede[e-1f609]. Maar wel lekkere broodjes en vers beleg rijker voor onze lunch, konden we eindelijk weer op pad gaan.

Uiteindelijk kwamen we pas om 15 uur aan en zijn toen zo snel mogelijk het zwembad gedoken. Het was erg druk onderweg en de rit duurde toch best wel veel langer dan bedacht. Heerlijk was het water, kwamen we helemaal van bij. ‘S Avonds nog lekker bij de Olive Garden gegeten, maakte de dag compleet! Morgen vertrekken we naar Boston en kunnen we hopelijk wat meer op het programma kwijt [e-1f600].

• 15 Juli 2024 - 10:45

Sjaak Van Egeraat:

Tja dat tijdsverschil daar moet lichaam even aan wennen dat hoort erbij

en ook in een groot land zijn dat brengt automatisch grotere afstanden met zich mee

Hier rij je in 3 1/2 uur van Groningen naar Maastricht hè

is het daar ook groot nieuws die aanslag op Trump,

hier is het smullen voor rtl en sbs die vullen er wel uurtjes zendtijd mee

Trump heeft wel geluk gehad want hem raken moet toch eigenlijk veel eenvoudiger zijn geweest als alleen zn oor hè.

Biden maakt nu zeker geen kans meer want ze hebben er nu een martelaar bij in de VS

en dat speelt Trump zeker wel uit.

Hier begint hetnu toch ook beetje zomer te worden en zonnetje foet haar best

Goede reus richting Boston en doe maar rustig aan het is vakantie

Groetjes sjaak/bep

• 15 Juli 2024 - 11:51

Marcia :

De aanslag was hier zeker groot nieuws Sjaak! We hebben het bijna live kunnen zien! Toen ik zaterdagavond de tv aan deed kwam het nieuws op zo ongeveer iedere zender (en dat zijn er veel!). We hebben er zelf een beetje gemengde gevoelens over [e-1f609], we vrezen dat hij hierdoor gaat winnen. Maar goed, de Amerikanen reageren er ook nogal heftig op het nieuws, dus we praten er maar niet over….. Fijn te horen dat jullie ook een mooie vakantie in Duitsland hebben gehad. Wie weet gaan jullie nog wennen aan het maken van al die trips en smaakt het naar meer [e-1f609]!

• 15 Juli 2024 - 20:01

Aletta:

Zes dollar en dat laat je liggen….?? Effe rekenen: 6 : 3 = 2 dollar p.p. om de hele vakantie te snacken [e-1f622]

• 16 Juli 2024 - 01:57

Marcia:

Whahahaha, nou die goede deal slaan we echt even over. Mooie rekensom trouwens ;-).